avatar Ten blog rowerowy prowadzi nagast z miasteczka Legnica. Mam przejechane 14530.04 kilometrów w tym 3941.11 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.50 km/h i się wcale nie chwalę.

HR avg:115 ( 61%)
Podjazdy:225 m
Rower:

Lca - Lubiąż - Wołów - Ścinawa - Lca

Niedziela, 24 listopada 2019 · dodano: 24.11.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj miała być setunia na północy i była :)  Pogoda przyjazna. 9-10 stopni i dość słonecznie. Wiatr południowo wschodni.
Trasa nowa. Nigdy wcześniej nie śmigaliśmy za Lubiąż. Pozytywnie zaskoczony jestem jakością drogi od Lubiąża (kawałek za) do Wołowa. Z wykluczeniem kostki w wioskach po drodze.

Z tą kostką to jest w ogóle dziwna sprawa. Mamy XXI wiek, jeździmy autami, na polach kładziemy gładkie asfaltowe ścieżki, które wychodzą z centrum wioski od dziurawej i nierównej głównej drogi. To jest jakiś absurd polskich wsi - zwłaszcza tych w lubuskim i okolicach. ;) Na wschodzie nie byłem, to się nie wypowiadam o tamtej stronie Polski.

Czołg ze zdjęcia stoi w Ścinawie koło mostu na Odrze, celuje na wschód - cokolwiek to znaczy ;)