avatar Ten blog rowerowy prowadzi nagast z miasteczka Legnica. Mam przejechane 14530.04 kilometrów w tym 3941.11 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.50 km/h i się wcale nie chwalę.

HR max:168 ( 87%)
HR avg:137 ( 71%)
Podjazdy:800 m
Kalorie: 5700 kcal

Pękły dwie setki ;)

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 0

Już myślałem, że w życiu nie będę jeździł takich dystansów, jednak dzisiaj się skusiłem. Trzeba było przetestować "lemondke". Nigdy z takim czymś nie jeździłem, więc trochę czasu minęło zanim się na tym w miarę ułożyłem. Nie powiem, jedzie sie szybciej ale na polskich drogach nawet gąbki nie tłumią wszystkiego i czuć to potem na przedramionach. Jak z 50% czasu jechałem złożony to i tak dobrze ;)

Świetne tempo wyszło do Nowej Soli, potemy tragedia. Rozpoczął się Tour de Bruk. W kołach 8 atmosfer i tyłek swoje wycierpiał. Czasem dało się jechać po jakiś pisakach z boku. Zawsze myślałem, że kostka w lubuskim to praktycznie tylko na wioskach. Dzisiaj przekonałem się, że nie tylko ;) Dla fanów tego typu zabawa, polecam okolice Przemkowa.

ten bruk akurat dość lajtowy ;)

Na koniec mocniejsze tempo, bo już skwar lał się z nieba i trzeba było uciekać :)